Infiintari PFA, II, IF

Ce inseamna si ce este PFA?

PFA este un acronim care înseamnă Persoană Fizică Autorizată in contextul desfasurarii activităților economice.

Persoana fizică autorizată (PFA) este cea mai simplă formă sub care o persoană fizică poate desfășura individual şi independent activităţi economice, folosind propria-i forța de muncă.

Activitățile economice pe care le poate desfășura o persoana fizica autorizata (PFA) sunt din toate domeniile, meseriile, ocupațiile sau profesiile pe care legea nu le interzice în mod expres pentru libera inițiativă, mai exact poate desfasura activitatile prevazute in codul CAEN a caror desfasurare nu este reglementata de legi speciale.

Ce documente sunt necesare in vederea inregistrarii tale ca si persoana fizica autorizata?

  • dovada verificării disponibilităţii şi rezervării denumirii;

  • cartea de identitate, în copie conformă cu originalul;

  • anexa 1 privind înregistrarea fiscală;

  • documente care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru;

  • specimenul de semnătură al persoanei fizice autorizate – original. Acesta se depune la oficiul registrului comerţului (ORC) odată cu cererea de înregistrare şi poate fi dat în faţa notarului public, în formă legalizată, ori în faţa directorului ORC sau a înlocuitorului acestuia, care va certifica semnătura;

  • documentele care atestă pregătirea profesională sau documentele care atestă experienţa profesională, în copie.

 

Cat costa?

Specialistii Evo Legal iti pot oferi asistenta in constituirea PFA. Onorariul nostru care include intocmire cereri si alte documente specifica, preluare documente de la sediul beneficiarului, predare documente la sediul beneficiarului este de 199 lei.

 

Cat dureaza?

Infiintare PFA in 3 zile – simplifica procedura si alege-ne pe noi. Pasii sunt mentionati mai jos:

  1. Contacteaza-ne!
  2. Stabilim o intalnire / discutie in vederea alegerii obiectului de activitate principal, urmand ca apoi sa facem verificarea si rezervarea de denumire.
  3. Alegerea sediului social si intocmirea de catre juristii nostri a contractului in baza caruia va fi detinut sediul social (contract de comodat/cumparare/inchiriere). Evo Legal va ofera servicii de gazduire sediu social prin avocatii nostri colaboratori. Mai multe detalii aici.
  4. Redactarea de catre juristii nostri a actului constitutiv si a celorlalte documente necesare in dosarul de constituire.
  5. Semnarea unor declaratii notariale standard si depunerea specimenului de semnatura.
  6. Inregistrarea in Registrul Comertului
  7. Ridicarea documentelor din Registrul Comertului si predarea tuturor documentelor catre beneficiar.

 

 

0720 44 11 44  | office@evo-legal.ro