Dacă visezi să îți transformi pasiunea sau meseria pe care o ai într-un business de succes, noi suntem aici să te ajutăm. Serviciile noastre de înființare IF sunt create special pentru tine, entuziastul care dorește să-și deschidă propriul drum în lumea afacerilor.

Documente necesare

– documentele care atestă pregătirea profesională raportată la codurile CAEN pe care le vei desfășura (certificatul de competenţă profesională, diploma studii, documente care să ateste experienţa profesională, etc)
– cartea de identitate a titularului;
– copie / scan documente care atestă dreptul de folosință asupra sediului profesional

În cazul în care nu ai un spațiu pentru a stabili sediul profesional, îți putem oferi și serviciul de găzduire sediu 
Află mai multe despre găzduire sediu

Ce este un PFA?

PFA este un acronim care înseamnă Persoană Fizică Autorizată în contextul desfășurării activităților economice. Persoană fizică autorizată (PFA) este cea mai simplă formă sub care o persoană fizică poate desfășura individual şi independent activităţi economice, folosind propria-i forța de muncă. Activitățile economice pe care le poate desfășura o persoană fizică autorizată (PFA) sunt din toate domeniile, meseriile, ocupațiile sau profesiile pe care legea nu le interzice în mod expres pentru libera inițiativă, mai exact poate desfășură activitățile prevăzute în codul CAEN a căror desfășurare nu este reglementată de legi speciale.

Înființează-ți IF-ul și transformă-ți pasiunea și/sau meseria în afacere!

Primul pas este să ne contactezi pentru a avea o ședință de consultanță inițială gratuită de aproximativ 30 minute, unde vei fi ghidat prin toate etapele necesare înființării IF.

Vei primi informații clare și concise despre actele necesare, taxele implicate, codurile CAEN și ne poți adresa orice întrebare ai avea. 

Timp de răspuns: Instant
Timp de răspuns: ≈ 30 min

Tu alegi modalitatea cea mai convenabilă pentru tine:
- ONLINE (prin email)
- OFFLINE (prin organizarea unei intalniri la sediul nostru sau la sediul dvs)

Rezervăm denumirea în Registrul Comerțului

*Firma unei întreprinderi familiale cuprinde numele membrului de familie la iniţiativa căruia se înfiinţează întreprinderea familială, scris în întregime, sau din numele şi iniţiala prenumelui acesteia, la care se adaugă menţiunea "întreprindere familială", scrisă în întregime.

Echipa noastră de specialiști va întocmi toate documentele specifice înființării

Tu nu trebuie decât să ne furnizezi informațiile şi documentele necesare (carte identitate titular + documentul din care rezultă că ai dreptul de stabilire sediu profesional la o anumita adresă), iar noi ne ocupăm de restul.  

După ce documentele sunt pregătite de noi şi aprobate/semnate de tine, urmează înregistrarea la Registrul Comerțului

Ne vom ocupa de toate demersurile necesare, astfel încât tu să nu pierzi timp prețios stând la cozi. Totuși, daca nu dorești să depunem noi dosarul la Registrul Comerțului pentru tine, îți putem trimite documentele şi vei putea depune chiar tu dosarul.

În final, vei primi toate documentele înființării IF, inclusiv certificatul de înmatriculare

Astfel, vei putea începe activitatea într-un timp cât mai scurt și fără griji suplimentare.

Tarife transparente

*Fără costuri suplimentare
de la

700LEI

Înființez PFA

Onorariul pentru înființarea unei IF începe de la 700 lei.

Ai nevoie de consultanță pentru codurile CAEN?

Cere ofertă personalizată

Cât durează?

3 zile

*termenul mai sus menționat poate suferi modificări în cazul în care Registrul Comerțului va avea observații la dosar sau din alte motive care nu țin de noi.

Alte servicii care te-ar putea interesa

Autorizare cod CAEN
Închidere firmă
Autorizații/licențe/avize
Cesiuni părți sociale
Majorare/reducere capital
Schimbare administrator
Schimbare sediu social
Înființare/desființare puncte de lucru
Consultanță Start-Up

Ai întrebări? Poate avem răspunsuri deja.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ai întrebări care nu se regăsesc mai sus?
Asistență clienți