Ai nevoie să schimbi sediul social în alt/același județ?

Documente necesare

– ultimul act constitutiv al societatii;
– cartea de identitate a asociatului/asociatilor si a administratorului/administratorilor;
– certificatul de inregistrare a societatii;
– certificatele constatatoare;
– copie / scan documente care atesta dreptul de proprietate sau de folosinta pentru spatiul care va servi ca sediu social.
____________________________________________
După transmiterea celor menționate mai sus, unul dintre consultanții noștri se vă ocupa de redactarea documentelor de înființare, urmând că tu să le semnezi și să ni le transmiți în vederea depunerii la Registrul Comerțului.

Tu alegi modul de colaborare: ONLINE (prin email) sau OFFLINE (prin organizarea unei întâlniri la sediul nostru sau la sediul tău).

Schimbare sediu social in alt judet sau in acelasi judet

Sediul social poate fi mutat in acelasi judet sau intr-un judet diferit. Daca optezi pentru mutarea sediului social in alt judet, societatea va fi radiata din judetul actual si va fi inregistrata in noul judet, atribuindu-i-se astfel un nou numar de inregistrare in Registrul Comertului.

Sediul social poate fi stabilit intr-un spatiu proprietate personala, intr-un spatiu inchiriat sau la sediul profesional al unui avocat, dar in acest caz pe o durata de maxim 12 luni.

Mai multe detalii despre serviciul gazduire sediu social gasesti AICI.

Ce este un SRL?

O societate cu raspundere limitata (abreviata S.R.L.) este cea mai raspandita forma legala prin care unul sau mai multi asociati pot desfasura un business. Detinatorii unei astfel de societati au raspundere limitata in fata legii si a altor entitati, raspunzand in limita aportului la capitalul social. Aporturile la capitalul social pot fi atat in numerar, cat si in natura, cu precizarea ca aporturile in natura trebuie sa fie evaluabile din punct de vedere economic. Majoritatea antreprenorilor opteaza pentru SRL datorita sistemului de taxare avantajos (1% sau 3% impozit pe venit).

Cât este de simplu?

Primul pas este să ne contactezi pentru a avea o ședință de consultanță inițială gratuită de aproximativ 30 minute despre procedura pe care o dorești.

Timp de răspuns: Instant
Timp de răspuns: ≈ 30 min

Tu alegi modalitatea cea mai convenabilă pentru tine:
- ONLINE (prin email)
- OFFLINE (prin organizarea unei intalniri la sediul nostru)

Echipa noastră de specialiști va întocmi toate documentele specifice procedurii.

Tu nu trebuie decât să ne furnizezi informațiile și documentele necesare iar noi ne ocupăm de restul

După ce documentele sunt pregătite de noi și aprobate/semnate de tine, ne vom ocupa de toate demersurile necesare la Registrul Comerțului.

*pentru a finaliza mai repede procedura, dosarele le depunem exclusiv online

În final, vei primi toate documentele eliberate de Registrul Comerțului.

Tarife transparente

*Fără costuri suplimentare
de la

700LEI

de la

+128LEI

taxă Monitorul Oficial
Discut cu un consultant

Onorariul pentru schimbare sediu social  începe de la 700 LEI. Ai nevoie de consultanță individualizată?

Cere ofertă personalizată

Cât durează?

3 zile

Alte servicii care te-ar putea interesa

Autorizare cod CAEN
Închidere firmă
Autorizații/licențe/avize
Cesiuni părți sociale
Majorare/reducere capital
Schimbare administrator
Schimbare sediu social
Înființare/desființare puncte de lucru
Consultanță Start-Up

Ai întrebări? Poate avem răspunsuri deja.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ce este EvoLegal și cum mă ajută?

EvoLegal este un partener de încredere pentru cei care decid să lucreze cu noi. De aceea facem tot ce trebuie pentru ca tu să nu iți bați capul cu detalii legate de documente și cu drumuri la instituțiile statului în vederea înființarii societații si a obținerii avizelor si licențelor necesare desfașurării activitații într-un cadru legal. Astfel, te poți concentra pe toate celelalte aspecte ale afacerii tale. Experiența de peste 10 ani ne ajută să garantăm siguranța și respectarea termenelor limita.

Ai întrebări care nu se regăsesc mai sus?
Asistență clienți
Sună!